.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افزایش بهای نفت

در پي تشديد درگيريها در ليبي، يكي از صادر كنندگان مهم نفت خام پيش از بروز بحران فعلي در اين كشور، بهاي جهاني نفت در روز سه شنبه باز هم افزايش يافت.
در بازار نيويورك، بهاي نفت براي تحويل در ماه آوريل در پايان بازار به بشكه اي ۱۰۴ دلار رسيد كه يك دلار و ۶۷ سنت بيشتر از پايان معاملات روز دوشنبه بود.

بنا به اظهار معامله گران، در بازار لندن قيمت نفت خام درياي شمال براي تحويل در ماه مه پس از كاهش در طول معاملات روز در نهايت با ۷۴ سنت افزايش در حد ۱۱۵ دلار و ۷۰ سنت به فروش رسيد.

به گزارش خبرگزاري فرانسه از نيويورك، جنگ ليبي كه موجب كاهش سه چهارم از توليد نفت حدود ۷/۱ ميليون بشكه اي اين كشور در روز شده، همچنان بازارهاي جهاني نفت را تحت فشار قرار داده است.

هرچند كه نيروهاي ائتلاف براي برقراري آتش بس، فشار وارده بر ارتش معمر قذافي را تشديد كرده اند اما هنوز چندان روشن نيست كه جنگ پايان يابد.

به گفته يك تحليلگر بازار نفت، سرمايه گذاران پيش بيني مي كنند كه بازگشت نفت ليبي به بازارها در آينده نزديك امكانپذير نباشد./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ایران و ایرانی 3 فروردين 1390
در حالی که اقای هاشمی رفسنجانی در مازندران به سر می برند و بازدید کردند و ... متاسفانه شما از اقای ابراهیمی معاون سیاسی مازندران ، خط و تاثیر میگیرید. این کار و شایبه و برخوردتان ، جایگاهی که درست کردید رو خدشه وارد میکند. با اینکه میدانم این نظر رو تایید نمیکنید اما می نویسم و از شما میخوام که به اقای ابراهیمی خبر دهید که این رو حتما بخونند. متاسفم از این بابت... درود بر ایران و ایرانی در اخر هم نوروزتان پیروز به شادمانی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.141 seconds.